Відповіді на типові запитання

У цьому розділі розміщені найбільш часті запитання користувачів та відповіді на них. Якщо Ваше питання не увійшов до списку, обов'язково зв'яжіться з нами за допомогою форми зворотного зв'язку. Не намагайтеся дізнатися що-небудь у кур'єрів! Вони не мають необхідну інформацію, тому набагато доцільніше поставити запитання онлайн-консультанта.

Запитання по препаратам

Чим відрізняється оригінальний препарат від дженеріка?

Дженерик (англ. generic - непатентований) - це препарат, повністю копіює хімічний склад оригіналу, але при цьому має зовнішні відмінності: іншу упаковку, колір і форму таблеток, незвична назва. Однак головна відмінність і перевага дженериків - це їх значно нижча ціна. У той же час якість дженериків та брендових препаратів повністю збігається, вони мають одне і те ж активна речовина, аналогічну дію і побічні ефекти.

Чому дженерики дешевше оригінальних таблеток?

Вартість брендового препарату складається з безлічі факторів. Виробники враховують весь обсяг витрат, який мав місце при розробці, тестуванні, патентування, маркетингових дослідженнях і т.д. У результаті такий препарат коштуватиме чималих грошей. У той же час виробники дженериків не вкладають величезні кошти у виробництво, так як приходять, що називається, «на готове». Крім того, слід враховувати фактор конкуренції. Коли термін патентного захисту добігає кінця, цілий ряд компаній починає випускати дженерики, що також перешкоджає штучного підвищення цін.

Нарешті, наш магазин займається продажем препаратів онлайн, що позбавляє нас від витрат на утримання торгових площ і зарплату обширного штату співробітників. Відповідно, відсутність подібних витрат дозволяє нам відчутно знизити ціну. Сьогодні Ви навряд чи знайдете інтернет магазин з більш демократичною ціновою політикою.

можу я бути впевнений у якості ваших препаратів?

Виразно! Наш магазин розпорядженні необхідною документацією (ліцензіями та сертифікатами), яка підтверджує якість продукції.

Хто виробляє препарати з вашого магазину?

Наші препарати є продукцією таких індійських компаній, як Ajanta Pharma, Cipla, Dharam Distributors і Sunrise. Сьогодні Індія є світовим центрів з виробництва препаратів-дженериків, причому їх якість настільки високо, що деякі країни розробили державні програми, що дозволяють перехід на непатентовані лікарські засоби.

У мене проблеми з потенцією. Який препарат ви б порадили?

Для клієнтів, що роблять першу покупку, підійдуть спеціальні набори-пробники. Набір Казанова містить таблетки Сиалиса, Віагри і Левітри, а набір Ловелас - софт-версії препаратів Віагра і Сиаліс. Крім того, пропонуємо Вашій увазі набір Сімейний, куди увійшли чоловіча та жіноча версії знаменитої Віагри. Всі пробники продаються за доступними цінами, тому пробуйте, а коли виберете оптимальний для Вас препарат - повертайтеся за новими покупками!

Що якщо таблетки мені не допоможуть?

Ми суворо стежимо за якістю наших препаратів. Проте, якщо таблетки все ж не допомогли, ми готові замінити препарат на інший або відшкодувати витрати за умови повернення залишків замовленого товару. У дійсності ж препарати рідко виявляються неефективні, якщо приймати їх у відповідності з інструкцією. Зверніть увагу, що дія проявляється тільки за умови сексуального збудження.

є у вас препарати для продовження сексу?

Так. Це Дапоксетін, ефективний засіб для продовження статевого акту і вирішення проблеми передчасної еякуляції.

Що мені потрібно знати, перед тим як почати приймати таблетки?

Обов'язково вивчіть інструкцію до препарату, який збираєтеся використовувати. Рекомендується також отримати консультацію у лікаря. Всі інструкції Ви можете знайти на нашому сайті.

Інструкція до Сіаліс, Сіаліс софт

Інструкція до Левітра

Інструкція до Віагрі, Віагрі софт

Оформлення замовлення

Як мені оформити замовлення?

Знайдіть таблицю товарів на сторінці потрібного препарату. Виберіть відповідну упаковку, а потім натисніть кнопку «Купити». Ви опинитеся в розділі «Кошик», де Ви зможете додавати або прибирати препарати із замовлення. Натиснувши на кнопку «Оформити замовлення», Ви перейдете до заповнення спеціальної форми, де слід вказати адресу, контактний телефон та поштовий індекс, а також всі поля, позначені зірочкою. Кнопка «Підтвердити замовлення» приведе Вас до наступної сторінки, де Ви побачите посилання, по якій зможете відслідковувати місцезнаходження посилки в реальному часі. Якщо Ви користуєтеся нашими послугами вперше, будьте готові підтвердити замовлення - залишайтеся на зв'язку за вказаною Вами телефонним номером.

Графа «Економія». Що це?

У цій графі Ви можете бачити знижку, яка збільшується при замовленні більшої кількості таблеток.

Мені надіслали таблетки, зовнішній вигляд відрізняється від того, що я бачив на сайті. Чому?

Дженерики можуть мати різний зовнішній вигляд і назву - це залежить від партії товару. Однак найголовніше, тобто склад, повністю відповідає оригінальним препаратам.

Як я можу перевірити, відправлена ??Чи мені посилка?

Зайдіть в особистий кабінет. Тут Ви зможете ознайомитися зі станом замовлення. Крім того, після відправки замовлення, ми висилаємо на поштову скриньку листа з поштовим ідентифікатором , який допоможе Вам відслідковувати посилку на сайті Укрпошти .

Я хочу зробити замовлення. Чи потрібна для цього реєстрація?

Реєстрація не потрібна. Під час першого замовлення Ви вказуєте адресу своєї електронної пошти і вводите пароль. Всі наступні замовлення Ви будете проводити за допомогою цих даних. Постійним клієнтам передбачені знижки.

Чи бонуси постійним клієнтам?

Звичайно! Ми цінуємо кожного клієнта, а постійних - особливо. У нашому магазині діє система накопичувальних знижок . Крім того, час від часу у нас проводиться роздача промо-кодів на 5% знижку.

Намагаюся оформити замовлення, але не виходить. Що мені робити?

Зверніться до онлайн-консультанту, повідомивши всі дані для замовлення (П.І.Б., адреса електронної пошти, домашня адреса, індекс, контактний телефон та пароль, який збираєтеся використовувати). Ми оформимо покупку за Вас і надішлемо Вам на пошту посилання для трекінгу бандеролі. Звертаємо Вашу увагу: консультант зможе відповідати на запити тільки в робочий час. Для решти випадків на сайті передбачена форма зворотного зв'язку.

Я не хочу купувати таблетки онлайн. Чи можу я приїхати до вас в офіс і купити препарати на місці?

Ми продаємо препарати виключно онлайн. Для жителів Києва доцільно оформити доставку кур'єром. Це не тільки швидко, але і зручно: кур'єр доставить посилку в будь-яке місце, яке Ви назвете.

Оплата замовлення

Чи потрібна передоплата?

При оформленні замовлення післяплатою, Ви оплатите замовлення при отриманні посилки на пошті. У разі оплати електронними грошима (Webmoney) Вам буде потрібно внести передоплату. Як би то не було, останній варіант оптимальний з точки зору вигоди: Вам не доведеться платити комісію, яка стягується за накладений платіж (12-50 грн. + 2-4% від вартості замовлення), і в результаті Ви заощадите до 10% від вартості всього замовлення.

Не можу визначитися зі способом оплати. Який варіант кращий?

Подумайте, що зручніше особисто для Вас. Якщо Ви маєте справу з системою Webmoney, дешевше і зручніше буде сплатити замовлення з її допомогою.

можу я скористатися банківською картою для оплати?

На даний момент доступно "Поповнення пластикової карти Дельтабанку". Поповнити пластикову картку можна в будь-якому відділенні Дельтабанку. Оформляти замовлення на сайті, вказуючи спосіб оплати і ми надішлемо Вам реквізити для платежу.

Запитання з доставки

Куди Ви можете доставити замовлення?

Ми доставляємо замовлення виключно по території України.

Яка вартість доставки?

Як кур'єрська, так і поштова доставка абсолютно безкоштовні.

Що значить «доставка першим класом»?

Це особливі, прискорені поштові відправлення. УкрПошта доставляє їх в середньому на 30% швидше.

Як перевірити замовлення, дізнатися його стан?

Оформивши замовлення, зверніть увагу на посилання в особистому кабінеті. З її допомогою Ви можете відстежити Ваше замовлення. Як тільки ми передамо посилку Укрпоштою, Ви отримуєте поштовий ідентифікатор відправлення. Ви можете зайти на сайт Укрпошти і, використовуючи ідентифікатор, відстежити стан замовлення в реальному часі.

Як довго мені чекати посилку?

Доставка по Україні займає від 1 до 3 днів залежно від віддаленості від Москви. Доставка по Києву здійснюється протягом доби з моменту оформлення замовлення.

Я вже давно чекаю посилку, але вона все не приходить. Що робити?

Перевірте стан замовлення. Якщо минуло більше 1 тижня, і статус замовлення відзначений як «Відправлений», зверніться на пошту з паспортом і поцікавтеся, чи не приходила бандероль на Ваше ім'я. Ви також можете заповнити форму зворотного зв'язку, і ми обов'язково вирішимо проблему.

Що буде написано на упаковці посилки?

Бандероль не супроводжуватиметься ніякими написами про вміст. Крім того, самі препарати також упаковуються в непрозорий пакет без написів, тому Ви можете не турбуватися за анонімність та конфіденційність.

Запитання по знижкам

Як я можу отримати знижку?

Стати нашим постійним покупцем! Ми також регулярно роздаємо промо-коди на знижки.

Як працює система знижок для постійних покупців?

Величина знижки залежить від кількості оплачених замовлень:

  • за 3 замовлення - знижка 5%;
  • за 5 замовлень - знижка 10%;
  • за 10 замовлень - знижка 15%.

Знижка відображається на сторінці замовлень в автоматичному режимі.

Служба підтримки

Мені колись оформляти замовлення. Ви можете мені допомогти?

повідомте нас всі необхідні дані: e-mail, пароль, яким будете користуватися, адресу та поштовий індекс, П.І.Б., телефон для зв'язку, і ми самостійно оформимо замовлення. У будь-який час надішліть дані через форму зворотного зв'язку (сторінка «контакти»).

Приємного онлайн-шопінгу і нових завоювань на сексуальному фронті!